Klagomål

Jag blir så trött på alla tv program nu för tiden, vad hände med våra gammla
kultserier som: Rederiet, Skilda Världar, Vänner o Fiender m.m...
jag minns det som att det var något man ville se varje dag och ibland var det
Panik för att de visades samtidigt till och med.,

Jag tittar inte så mycket på tv längre i och med att jag uppfattar det som
att det inte finns något att kolla på helt enkelt..men det kanske är så att
jag inte har hittat pärlorna i tvtablån, för det som visas på tv nu för tiden är
typ: Du är vad du äter, ett program som får mig att .,ah fan! ska man leva
på Sparris o blomkål,typ? eller så har vi Våran bästa år som är i princip
från nittonhundra aldrig.,

Säg mig, var det inte bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0