I'm not POP!

Vilken dag!

Har som planerat varit hos syrran o lunchat m.m sedan åkte jag
och david in till stan o mötte upp Sandra, så tog vi tre en gemensam
fika på Bara vara., jättetrevligt i det här solskenet,. jag tror hösten gillar mig ändå!

Sen strosade vi runt på stan en sväng o kikade runt lite., vet dock inte vad som
var problemet med mig, men jag hittade inte ett skit som jag kände för att inhandla
mycket tråkigt det känns ju som att man borde ha inspirationen där nu när det var en
sådan toppen dag som denna! men men., sånt ärlivet., vi träffade iaf, Empa också som
har börjat på Bikbok, välkomen in i branchen, du kommer storm trivas!


Nu har jag precis kommit hem från en liten promenad i kumlastad med David., trevligt!
Ska kila nu, ha en bra daag! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0