Free time?!

I'ev got plenty ..

Soligt höst väder väntar utanför min dörr men jag sitter inne..jajemen!
hur länge ska det egentligen ta för mig att planera min dag? haha hör sen..


Soligt väder, tisdag!
Som sagt är det soligt väder ute och jag funderar på att ta mig en promenad
ute i det fria men jag tror att jag ligger kvar här i min soffa med filten på ett tag
till och överväger den saken! Har dragit igång en nedladdning med gamla
avsnitt med Sally Santesson.,det är tillskillnad från allt annat något som jag
ser framemot! haha!  Jajemen..


Träna bör man annars .. 
ikväll blir det träning, Spinning ska bli skönt., en annan tränar ju inte allt
för ofta., det är helt enkelt så att det inte är något jag prioriterar när jag jobbar
12-20.. innan är jag för trött och efter är gymmet stängt.. ingen bra tajming


Sällskapsjuka djur, precis som jag!
Pratade med Sandra Käy nyss och vi kom fram till en fika i eftermiddag
ska kolla in hennes nya kissemisse som hon och hennes sambo Jonas
ha rinförskaffat sig, mys!     
                                                                                                   Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0