Fix Me!

Oktober börjar fatta vinden om mitt  hår.. det är höst.

Löven ligger blöta, gula, på marken..och jag har precis kommit hem
från ett tio timmars arbetspass, bra för att vara jag! Marieberg hade
shoppingkväll idag, o jaa.. det är bara ett annat ord för annandagsrean
kan jag tala om.. folk är som galna, och att jag hatar rea är ett faktum!
jag har precis parkerat mig vid mitt köksbord med en skål med fil och
Coccopops, en gammal favorit som man bara får unna sig någon gång ibland
som idag då, när man känner sig väl förtjänt av det..

Imrogn är det Fredag och vi älskar fredagar,. det skulle varit en ledig fredag
om inte jag dum som jag är erbjuder mig att komma in en sväng på förmiddgen
för att styra upp butiken lite efter denna galna kväll.. men det är ett liv det också!

Rihannas låt P.S Im still not over you spelas just nu på min playlist
låten är bra..skönt gung i... men jag är ju en "text-lyssnare" och jag vet inte
om texten passar sig så bra nu..men det är höst o dåär det som det är!

 Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0