Whatever?

Missuppfattning med förståelse
Igår kollade jag på filmen, Mina jag och Irene.. Den var ju precis
min humor, Jim Carrey är ju skapligt duktig på det han gör!

Det var så roligt för vi pratade om den filmen på jobbet här om dagen
och vi var endel som trodde att filmen hette Mina, Jag och Irene..
Då Mina i det här fallet blev ett namn..men det klarnade ju lite för en
nu när man sett filmen att han var schitzofren killen.. haha..


What Happens in Kumla?
Idag på jobbet när jag lunchade ringde en vän och talade om att
det var någn i Kumla som hade hoppat framför tåget.. Jag talar klarspråk:
Vad är det som händer i vårat samhälle? Dt är hemskt och sånna saker
bör inte få inträffa.. nejnej!


One Tree Hill
Har väntat länge nu på avsnitt sex och äntligen har det kommit, förra
veckan dök det inte upp några nya avsnitt., något som jag kan gå igång på!!
Men nu så, nya avsnitt på nedladdning, yeej!




Några härliga sommarbilder!

Empa  Sofia  Moa 

  

     

Kommentarer
Postat av: Moa

härliga bilder!!

2008-10-16 @ 20:19:38
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0