Sunday as it should be.

Gårdagen var fantastiskt, de hade fixat i ordning jätte nice i butiken
med öl, snax och annat plock., det var en blandad och härlig skara
att ha att göra med! Amanda kom dit. första gången på väldigt länge
som vi träffades, kul att se dig igen! Efter att folket hade minglat runt
provat kläder, ätit och drukit så pös vi vidare till Klaras där Jc stod på
vip listan så in där och dansa en massa men efter ett tag blev jag och
Petra trötta på Klaras livet, vilket inte riktigt är våran grej så vi kilade iväg
till Satin och skakade lite rumpa, där vi trivs som bäst :)

Kvällen var toppen och önskar att jag hade en sådan att se fram emot
snart igen, kanske dyker upp något?

Dagen till ära har jag varit ganska seg, efter gårdagens träning och fylla
mår inte min kropp så bra, jag har upplevt en blandning mellan träningsvärk
och en viss mån av huvudvärk! Jag har varit och ätit godmat hos min farmor!
Jag har till och med hunnit med att gå på barnkalas, bra bra! :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: r

kul att du inte nämner mig som lovat...

2008-10-27 @ 23:05:59
Postat av: Emelie

vad händer på haloweeen? :D

2008-10-30 @ 09:55:42
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0