Skrapa rutor?

Jejemen, det ser ur som om vi får skrapa rutorna hädan efter..
för nu är november snart här., med all dess innebörd: kallt, snö
inte så mycket happening, skrapa rutorna på ex. bilen.. en tråkig
månad helt enkelt.. Imorse när jag gick upp var det ett ruggit och kallt
väder utanför., buurr.. jag får helt enkelt lära mig det här med., stora
vinter jackor, mössor, 30 meter halsduk osv..

Min dag har förövrigt varit lika kallt och ruggig som vädret utanför
Jag har varit trött och inte mått helt hundra., och som pricken över
i:et så ska jag jobba dagarna fram över så det här med vila kan man
glömma, för tillfället :) mmm, ska bli kul!

Jag kan ju också nämna att jag fick sms av Kakan idag, som meddelade
att hon anländer Sverige nästa vecka och tid för umgänge är redan planerat.

Även Sandra ringde mig idag och erbjöd en prat stund, blev mycket glad över det! :)



Göteborg 2007 (Sandra Karlsson 18år surprise)
      

jag, sandra, Kakan och amanda (Göteborg resan)      

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0