Oskar!

Jag har en jävligt bra vän och han heter Oskar också känd som Obba
Han och jag har varit vänner i, ja det är väl sex år nu här i dagarna..
Jag har ett problem med killen, och det är att han lämnar fan inte 50 skyltarna.

Som många vet så hade vi ett "andra hem" att gå till som nu har stängt igen
och det finns inte längre, stängt! Och han ska nu för en framtid torka söönder
för han vägrar följa med in till stan dit vi bönder får hänga om helgerna nu förtin..
En gång blev han sur på mig när jag sa att han aldrig, just lämnar 50 skyltarna
då svarade han "men vafan, jag åker ju till Hallsberg varje dag" jag lägger inte en
parantes av garv (hahaha) så jävla skön är killen men kan någon göra nått åt det här?




Obba, jag och Kakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0