Och hör sen!!

som många kumlingar vet så var det sista kvällen för Vårt andra hem
igår, vilket är myket tråkigt, jag menar.. vad ska vi göra nästa helg? :O
Kvällen var iaf proppad med godsaker, trevliga människor, dans
BILLIG alkohol m.m även om jag kan sammanfatta kvällen kort o gott GULD
så väljer jag att ta det från början..

Jag åkte som vanligt i hundrasextio på motorvägen för att snabbt fixa
lite hemma för att sedan åka vidare till Tina där diverse folk var samlade..
vi drack alkohol och talade gammla minnen.. mycket trevligt!
Vi traskade iaf vidare redan klockan nio för att anlända till Hotellet där det
redan var fullt med folk.. o kvällen var ju igång ,..Galen kväll var det och jaa,
den var ju inte slut här.. jag hann också med att träffa  en tjej som var hög
som en flaggstång.. jag själv var ganska berusad och hon var vilsen jag kunde
inte hjälpa denna tjej eftersom jag själv inte visste iprincip vart fan jag befann mig
vi fortsatte kvällen på lite olika ställen.. inget vi behöver skriva om här.. ;)

Denna dag har vi iaf spenderat hemma, döda, icke vid liv, hos Jennie..
vi har i princip bara degat.. haha.. otippat? nej.. det är det vi gör..
man orkar inte med så mycket annat MEN.. vi har nu senare under dagen ..
efter att ha fått lite luft.. från köpmangatan till Maxi kommit fram till att en bio
skulle sitta fint en kväll som denna.. så Krilla, Empa, Jenka jag Jerran o Jonas
ska in till stan snart o kika film.. :) Så ha en bra kväll allesammans,. Hej!

Kommentarer
Postat av: lou

Vad såg ni? =)

2008-10-05 @ 22:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0