Nu ligger det till så här..

Det var förpärla hos mig, tjejerna kom igång redan där sen bar
det av vidare.. i en taxi, där det bjöds på mariann och andra trevligheter
Sen skakade tjejerna rumpa på Satin det hängdes endel i baren
också och det säger sig självt i och med att det är SLUT PÅ KONTOT!!
Jag träffade en gammal favorit, ( nej jag är inte onykter, det är bara fakta )
Klockan fyra inser man snart att Kumla folket har dragit sig tillbaka
men uppenbarligen inte jag, som nu fortfarande gör stan osäker..

toppen kväll, tack för den!

Kommentarer
Postat av: anna

haha var du kvar i stan till fyra!? ni är guld att vara med och jag säger bara: snart igen!

2008-10-20 @ 13:44:25
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0