"Innelistan"

BlondinBella släng dig i väggen, chekka senaste innelistan
jag kommer tjäna miljoner på det här, vet ni hur sjukt inne
det är med shusi eller?

1. Louice
För att hon är en underbar vän, hon är en av dom i min värld som
gör den så bra som den faktiskt är! tack vännen!

2. Sushi
För det gav mig och Lou ett gott skratt när jag försökta mig på dessa
små pinnar man ska fånga den lilla sjögräs aktiga risbollen med..

3. Spinning
För att det är så roligt, peppande och sjukt jobbbigt!

4.
Detta  var i prncip vad min dag innehåll, besides..  lite gossip girl
mannagryns gröt i Lous soffa, shoppning och nu ,. kvällens avslut
såklart ett one tree hill avsnitt! :) Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0