Första, andra, tredje..

Vid behov!
Jag håller på att spara till en bil men det tar tid, och det kommer ta
ännu mer tid.. men,. jag har sån tur att jag har så bra vänner, eller ja
mammas och pappas vänner eller ja, mina vänner, som lånar ut sin
bil till mig vid behov! Idag var en sådan dag då jag var i stort behov av
en bil så jag fick låna bilen! Toppen tänkte jag!

Första anhallten!
Snart ska jag till den omtalade tandläkaren, vilket jag tidigare berättade
så är jag inget stort fan av att gå till tandläkaren, men det får gå för den
här gången..

Andra anhallten!
Sen i eftermiddag blir det jobb för min del vilket jag känner lite oro
inför i och med att min kropp är väldigt mör sedan gårdagens arbetspass ;)


Jag har också haft en trevlig morgon med Jennie små kissemissar
dom bor här nu medans hon är ute och reser i världen,. jag har mina
funderingar över att ta med dom hem till henne och bo där en vecka,..

Kan vara rätt skönt!

Sista anhallten!
Snart är det helg men innan dess väntar ännu ett arbetspass imrgon.
Ser framemot morgondagen då tjejerna på jobbet ska skoja till det lite
med andra ord, utgång, fest, party,.. you name it! / Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0