Förmiddag, helt okej!

Hallå där!

Vilken disig dag, usch, en sån här dag vill man ju bara krypa ned under filten
och kolla en rulle eller bara soooova! Men Icke,.. imorse var det bara att stiga upp åt en
mumsig frulle med tidningen intryckt i nyllet, bra med nyheter, ett vuxenpoäng till mig!
sen var det på med joggingdojjorna och ut på en promenad i det friska vädret, det var
skönt men det tog tid att bestämma sig för att gå ut i det småduggregninga vädret än
att sitta inne och mysa, men saksamma jag gjorde det ju iaf till slut :D
 
Nu har jag precis tryckt i mig en bit köttfärspaj och ett glas med mjölk med isbitar i
 (is bitarna har jag sjävklart fått från Lou! Det smakar faktikst bättre!)

Nu ska jag snart dra mig iväg till bussen för att jobba lite!!!
På återseende / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0