Födelsedag ala Jennie!

Idag är det systers födelsedag så efter jobbet var det raka
vägen hem till henne för fika o härligt umgänge..

efter att allt folk gått så var det bara några kvar och vi startade
ett, kan man säga, parti yatzy., det var riktigt kul, undra om det
var för att alla var så sjukt trötta? haha kan så vara..

eftersom jag började fyra idag så hann jag med en hel del
innan, bland annat så gick jag ut på en timmas promenad
som var mycket givande, oerhört skönt att rensa hjärnan på
all skit som finns där inne.. ibland önskar jag att jag hade en
papperskorg i hjärnan där man kunde slänga allt man inte
orkar med att ha där inne.. men jag har tyvärr inte den förmågan!
Iallafall., efter min promenad så städade jag min gaderob vilket
verkligen behövdes.. egentligen skulle jag behöva rensa ut massa
mer men det hann jag inte med eftersom plikten kallade..

Idag fick vi också in ett par väldigt fina jeans så jag blev glad
när jag kom till jobbet :) Imrogn är det jobb som gäller o sedan
party med släkten m.f haha.. låter kul?  jajemen..

grattis syster! :)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0