Do me good!

....och jag får genast äta upp vad jag tidigare nämnde om att tv-suger
Jag har precis kollat på ett mycket känsloladdat program av Grey's Anatomy!

Jag är dock lite putti just nu över att jag har försökt laddad ned två program av
One Tree Hill avsnitt 5 .. och lyckas inge bra., inget av dom funkar och jag som
är lite halv taskigt funtad fattar inte vilken av alla olika torrenter man ska ladda
ned så jag chansar vilt på någon av dom och hoppas på bra resultat..Hum!

Jag har haft en lång daaaaaag idag med start med möte kl8.00., då är ju
inte jag så piggelin iaf.. så trött som en björn drog jag mig upp tog bilen till
Marieberg och hur jag klarade det är mig en gåta för jag tror jag var halvt sovande..
Efter mötet fick jag extraknäcka lite åt farsan, for in till Örebro för att hämta en lur 
som jag sedan skulle lämna över åt en kund! Sen har jag tränat, och innan jag
visste ordet av det var det dax att åka till Marieberg igen för ännu ett arbetspass
och jag var/är Slut-som-människa.. aaah!

Med detta vill jag avsluta med att Amy Winehouse må vara hög som en flaggstång
men tjejen kan sin grej och jag gillar't! Ha en fortsatt trevlig kväll / Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0