Barfota, Det är Oktober!

Det Ultimata!
Efter ett spinningpass mår man bättre efter än innan
jag känner mig i toppform ( öh, ha ha ) äter en orange morot
och har fett mycket inpackning i huvet! Världsklass!!


Silly Sandy and Kitty Sally = Sant
Dagen har förövrigt spenderats i Örebro hemma i Sandra och Jonas lägenhet
som har blivit mycket fin därefter att Sandras prylar har tillkommit.. och inte tala
om katten, vilket urgullig lite Sally de har införskaffat sig, vilket passade utmärkt
nu när jag har införskaffat mig en systemkamera så det blev endel bilder på
sötgöten också! mjeauuu..

Barfota, det är oktober!
Innan jag tog bussen in till stan så passade jag på att pröva min nya kamera.
Jag tog därför tillfället i akt och gick ut i solen, barfota..Min granne tittade lite 
fundersamt på mig när jag stod med kameran intryckt mot en blomma, barfota!

   Sandras Kissekatt! jag fotograferar
  Sally                                    Blomma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0