one., all you need is one!

Jag tycker att jag är ledig förjämnan just nu, börjar bli lite små
segt att vara ledig så mycket, men som sagt det finns en anledning
till de mesta och min är just att det kommer bli mycket till jul så det
faktiskt kan vara skönt och uppskattat att vara lite ledig när man kan.
Sen sitter man väl där och gnäller över att man aldrig är ledig, nääje!

Jahapp, av denna lediga dag har jag fösökt såhjäl genom en rejäl
sovmorgon och varit ute och sprungit lite! Nu har jag precis duschat
och sitter och äter lite annanas och fil med banan och äpple., mums
och på tv är det ., jejemen Gossip Girl, dock ett avsnitt jag redan sett
men vafan lika bra varje gång iaf! :)

Ikväll blir det spinning med tjejerna. och därefter .....! :)
På Återseende! / Empo!




But sometimes all I need is you!

Kommentarer
Postat av: Din Sofia

bra gjort emelie. Träningstjejen. Miss you like hell...

2008-11-17 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0