Underbar dag!

Åkte ju som sagt in till stan förut för julklapps inhandling.,tror ni det blev några?
näääje., men men det är många dgar fram till jul ?! haha!

...men.. jag lyckades ju givetvis hitta massa saker till mig själv,. bland annat
en fin klänning på Zara., uhuh., vuxenpoäng till mig där måste jag ju säga
för det är sällan jag hittar något där iochmed att jag har en förmåga att se
ut som en av de kvinnliga fotbolleliterna på fotbollsgalan., :)

Sen hittade jag en snygg form av jacka.,jag har väl gått förbi gaderoben en sisådär
en  70 ggr snart .,,.älskart! menmen., det var inte detta som var det bästa med dagen
utan det var att jag fick träffa mina tjejer., sandra och sandra :)

Träffade dem och tog en fika på Java, mycket mysigt att träffa dom,.
evigheter sen sist men när vi väl träffas är deet som om vi inte gjort något annat :)
always and forever!

Nu har jag precis klivit ur duschen efter ett spinngpass som var sjuktjobbigt
men det känns ju helt okej efter., ska snart och handla mat med mamma
det är så vi gör., kvällshandlar., tillsammans!! :)

Sen blir det nya avsnitt av oth,. can't wait! Hejdå!




Lotus låsas att han är en kines!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej snackan!! ja vi har det sjukt bra!! Oroligheten i Bangkok och pa Bali gor mig dock en aning nervos, far hoppas man kommer hem hel och levande ;) Aaa ja saknar julmyset och alla er hemma!! Skont att lasa att allt verkar bra med dig! Tanker mycket pa dig! Puss & Kram

2008-11-26 @ 06:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0