och så kom snön..

Helgen har snart passerat oss med stormsteg., fredagen blev det
häng med Fish och Obba, mycket trevligt att umgås med mina karlar igen!

Fredrik har fixat lägenhet nu när han är klar med lumpen, I'm praud!
Obba försöker med intansiv sökning om ett hemligt projekt pappa har
lurat in han på, hoppas du finner lösningen, obba! :)

Lördagen bjöd på jobb senare utgång med tjejerna, blev en kort förfest
som senare ledde in oss på pitchers, det var en trevlig kväll., :)

På hemvägen träffade vi Amanda och Moa som också var ute, trevligt
att se vänner man inte umgås så mycket med längre men det verkade
iaf bra me dom det lilla jag fick se av dem! :) bra tjejer!

Some might say!
Ibland kan saker och ting vara förvirrande, mycket spelar in och det
är mycket vi inte förstår, vi håller allt på avstånd så blir allt kanske bra
vi tar inga snabba beslut för det ger oss tid till att fundera över saker
och ting,. livet behövs funderas över ibland! Keep in touch!

Lou, har varit i gbg hos Camilla i helgen, gbg hade bjudit på utgång
och diverse trevligheter ;) lite avundsjuk på henne!

Söndagen har jag förövrigt sovit, sovit och sovit., och på det skalat potatis!
Ätit en god familjemiddag och laddar nu inför ensam mamma söker.,
något som Kristin och tjejerna har fått in mig på, måste ju se hur det slutar!

Jag saknar Kakan och Sandra, har dock större möjlighet att träffa Sandra
iochmed att hon iaf befinner sig inom sveriges gränser, närmare bestämt
i Örebro! Jag har inte ens varit och sett hennes och Jonas nya lägenhet, vilket
kan tyckas lite dålig av mig., ledsen för det men jag inväntar inflyttningsfesten haha!

kort o gott, have a nice sunday! kiss kiss bang bang!

Kommentarer
Postat av: Moa

Puss på dig vännen!

2008-11-24 @ 17:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0