..och hela Sverige gråter!

-"Äntligen"  Så lyder min kommentar efter kvällens idol avsnitt.

Tyvärr alla, ursäkta uttrycket, fjortistjejer men nu har han åkt ut och det är
dags för er att gå vidare, move on., Hoppas ni kan spara ihop månadspengen
till något vettigare framöver.,detta var på tiden!!


Idag har jag jobbat som en lite lort, det har varit en mycket händelserik dag
Jc har haft 50% på hela sortimentet i hela butiken, synd för er som missa!
Min jobbarkompis svimmade och de ringdes ambulans vilket jag tyckte var
onödigt för jag som har en mamma som har lärt mig allt hon kan., har självklart
lärt mig hur man hanterar en sådan situation, så jag fick även ta tillfället iakt
och bjuda ambulanskarlarna på lussebulle och bubbelvatten (kaffet var fisljummet)
för , ja, besväret kan vi ju kalla det! :)

Allt gick bra och alla blev glada, mycket trevlig dag!
Imrogn ska jag jobba sedan gör vi kanske Örebro osäkert? jaja..Hejdå!


Empa och jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0