Glada dagar kommer åter!

Snart är mina fyralediga dagar slut., det är söndag och Lou har åkt
till Teneriffe för sol och bad och Sofia har åkt till Norge för jobb och annat
,. men de gångna dagarna har vi spenderat tillsmmans och de har varit väldigt bra dagar!

Fredag
I fredags skulle Kakan egentligen åka till Kläppen, vilket blev ändrade
planer så hon stannade hemma hos mig., yeej! :) Så vi åkte in till Malin
i stan för att föra lite hos henne sen tog vi taxi till Elina där massa tjejor förfestade :)
Efter det gick vi till satin och skakade rumpa, Kvällen var bra och hade även att sådan slut!

Lördag
Lördag morogn bjöd på bra sällskap och frukost på sveas :)
uj så  mysigt! resten av dagen var jag sågott som död men
efter lite mys hos lou så var vi på't igen och åkte in till Pitchers
blev dock tidig hemgång för mig och Lou som tog bussen hem
redan vid halv två., :)

Söndag!
Trotts mycket sömn inatt är jag endå väldigt trött,. vilket då är skönt
att just söndagar tillåter vila! Har nyss ätit een jättegod middag med
familjen och farmor :)



  
      

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0