Ett stort Grattis..

Dagens inlägg vill jag börja med att Gratta Empapuss som fick
körkort idag, så himla kul att få ett sådan glädjande besked en
sådan regning, seg, novemberdag! :) Grattis tjejen,

Sen måste jag ju gratta Moa som har namnsdag idag, Grattis!

Det är tisdag den artonde november och med det tror jag att
Robert fyller år, så jag säger grattis så får vi se vart det leder!
 

Dagen till ära har jag inte gjort så mycket, löst lite korsord, läst
lite bok och varit iväg och tränat en sväng., Så har jag hämtat
Lou i skolan med hennes bil :)

Nu har jag precis kommit hem från min otroligt hårda dag! ha!
Ska käka lite och sen iväg och träna igen, ett spinning pass
på det här och man sover gott inatt!! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0