Don't Look Back In Anger

Perfect day!

Ännu en ledig dag och den kan inte bli så mycket skönare.,
Efter ett antal snoozningar imorse gick jag upp för att gå ned och
lägga mig på soffan med lite fil och flingor och ett avsnitt Gossip Girl! 

Sen ringde syster och erbjöd sig till att färga på mitt bruna hår lite, 
Bra tänkte jag., för det behövdes!!

Nu har jag återvänt hem och ligger nu på soffan igen och inväntar
nya avsnitt av One tree hill som är på nedladdning,. ;)

Ni kanakse inte tror att jag gör så mycket annat än att just följa  serier 
förtillället och då kan jag tala om att där har ni fattat galoppen jag gillar
inte November därför gör jag de bästa av sistuationen och kollar  på lite
bra skit på datorn/tvn istället! haha.,


Sitter och kollar lite youtube klipp och lyssnar på Oasis
http://www.youtube.com/watch?v=39NS7h92WcA

So Sally can wait, she knows it's too late as she's walking on by
My soul slides away, but don't look back in anger I heard you say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0