Prisoners in paradise, Påsklov o Plugg

Denna måndag har varit otroligt skön, dels att man vaknar av ett samtal som
erbjuder jobb, vilket jag inte tackade nej till! Sedan har jag pluggat lite smått o gott
dels skrivit lite biografi om Andy Warhol, sedan har jag påbörjat ett argumentationstal som 
där jag ska argumentera för homoäktenskap, enkelt, alla har lika rätt i vårt samhälle, visst? :)
O nu har jag precis varit hos min vän Oskar och kollat på hockey med killarna, det var trevligt
alltid trevligt,., nu väntas ett One Three Hill avsnitt på nedladdning, sålänge ska jag lyssna på
lite Europe .. haha bra skit!!


Just like prisoners in paradise
Still far from heaven's door
We had it all but still we Wanted more
Now I realize that I can't Turn back,, the future's here
To stay but hey, We're just children of tomorrow
Hangin' on to yesterday


Kommentarer
Postat av: Moa

Vadå för jobb? :)

2008-03-20 @ 17:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0