Jag känner ingen förlust i detta!

rätta mig om jag har fel,.

jag vet inte om det är mig det är fel på men jag får den här känslan
nittonåringar kollar snett på mig för de har varit med en person som
stod mig mycket nära, ja då menar jag närmare än så..ja jag vet inte? 
och jag menar inte med detta att ni borde det, 
jag känner bara att detta är urlöjligt men jag kanske är löjligare som inte..,
jaa, faktiskt inte vågar säga det till er,. för då kanske blickarna blir ännu
värre o fler, o dom kan jag leva utan :)

förövrigt har jag haft en underbar dag, avslutad praktik som jag har spenderat
i tre veckor i skolan, vilket var otroligt skönt!! sedan har jag och mina tjejer varit
på musikal o ute o käkat i staden som är något större än kumla, nämnligen örebro!
trevligt trevligt det tackar jag för, men kvällen var ju inte slut där, det slutade med en
mycket bra avrundning med grabbarna på Maestro i vår kära hemstad, Kumla!

o nu ska det bli mycket skönt att lägga sig och kolla på One Three Hill
som just nu är lite av en hobby i vardagen för mig i och med att jag
legat deckad hela veckan, typ! ;) haha.. uj vilket seriöst inlägg!

Blogg o hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0