sista dagen.,

Morgondagen har blandade känslor.,
givetvis är lycka det första jag tänker på, men om jag tänker lite därtill
så är det faktiskt också en stor dag till att få känna lite "sorg"., ja faktiskt.,
okej vad boring jag är som tar upp det men jag känner att skolan är (bortsett från plugg m.m)
så ger det kärlek och gemenskap i vardagen som uppskattas mycket från min sida!

klassen har kommit varandra närmare ch det känns som att det är inte förens
nu vi har börjat uppskatta vår vänskap på riktigt., och självklart ger ju det lycka också
genom att vi får bevis på vänskapsband som kommer bestå :)

påtal om klassen, studenten, sommar m.m så har denna dag inkluderat i princip allt
nästan allt iallafall ., hehe! dagen började på Hjalmarbergman teatern där jag m.f satte
upp dekoren (designad av mig) som är till morgondagen :) 
sedan har klassen tillsammans designat vårat flak vi ska spendera 24 h på ;)
den kan vara den snyggaste., innan på iallafall., vi står nämligen på konstgräs och
väggarna påminner om en sockerkaka., hur bra låter det inte? :D
sen har vi alla tillsammans spenderat den sista måltiden på slottkällaren., mums!
 
denna dag är snart över., puh!
imrogn väntar studentdagen så nu kööööör vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0