Love Like You're Never Been Hurt

yehopp, i förrgår tatuerade jag mig :)
mycket härligt, en liten sådan som gör stora intryck på mig
jag behöver inte ha några förklaringar till den men tittar man på miami ink
så behöver man typ det, för dom har djupa förklarningar till varför de gör som
det gör, jag menar mer på att jag bara ska leva livet och tatueringen jag gjorde
är för att påminna mig själv om att livet är för värdefullt för att inte älska det !!

igår var det fotboll vilket inte gav ett speciellt rus direkt
så Lou, jag och Amanda gick hem till Lou och mös och drack oboy
och pratade om livets alla möjliga saker :)
sen somnade vi in till "P.S I love you" vilket var en mycket
finner-inga-ord för hur den filmen gav fotavtryck i hjärtat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0