Inför!

nu taggar vi riktigt till., Moa; Sandra och jag drog iväg till ÖoB för
att inteförskaffa ett tält, vilket vi lyckasdes med haha !

Innan vår vistelse på ÖoB hade jag möte på Marieberg
där vi gick igenom diverse rutiner m.m inför sommarens jobb som snart kör igång
på rikigt får jag väl säga, ska bli intressant!

Jenkan o jag har färgat hår idag, hahaa, japp!
mitt hår är någonstans i mellan en salig blandning av den fina
färgen gul, och piss! yeepp, nice! och medans vi väntade på mitt hår
fick vi ryck och slängde i slingor i hennes, jag är ju kung på det! trodde jag ;)
Jennie är min andra hälft så hon blev prickig

( vill bara lägga in en lite patantes på den att hon är faktiskt utbildad frisör )

Imorgn blir det jobb och packning, för på torsdag åker vi till borlänge för
att knäppa några kalla och lyssna på BRA musik, Skit påre!

Peace and Love festivalen, nu kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0