Love Is A Burning Thing

Nu sitter jag här och Johnny Cash gör mig sällskap med hans
texter som blir ljuv musik i mina öron!., underbart!

som vanligt så har denna helg också bjudit på en hel del godsaker
fredagens pitchers runda gjorde oss glada och fulla och ruset gick inte ur
våra kroppar förens dagen därefter då jag jobbade "stenhårt",. jättepigg var jag!
sen därefter när Sverige åkte på stryk mot Spainen, jag tycker då att dom jobbade bra iaf trotts förlust.,
men vi kommer igen., bara Zlatan tar en alvedon och kan se lite glad ut!!
vi bestämde oss iaf att inte hänga läpp för det utan vi knäppte tre champagne och hurrade
för Moa som fyller år i dag ;) vi tsm, jag och moa, fördrev tiden på bästa sätt och gled lite snyggt
in på krogen efter tolv! Klart värt det för uuuuj vad vi fick dansa och vara glada :D

Förut fick jag lyssna till min Kakas ljuva stämma!
Hon; Sandra och Elin befinner sig numera i Norge vilket ger en känsla av
lite pissbajskorv för jag vill juu vara med dom varje dag om det nu så gick!


Över till något helt annat som bara nu ska få flyta ut i luften och
vi alla ska låsas som om inget är sagt.,.,jag tar det på engelska så känns det bättre
( ni vet.,typ som att säga "Jag älskar dig" låter mycket snyggare på engelska )

Even if thing are good as they are now, is this feeling stuck in my heart
they say: that losing something can bring something new.,

" we're one but we're not the same
well we hurt each other and we're doin it again

you said love is a temple love the higher law
love is a temple love is the higher law
you ask me to enter but then you make me crawl
and i can't be holdin on to what you've got
when all you've got is hurt "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0