what a coincidence!

gud måste hata mig., som jag trodde när jag var liten
så tror jag fortfarande att gud kissar på oss varje gång det regnar.,
idag var det extremt!

trotts det så tycker jag att regn är en slags mysfaktor.,
finns det liksom något som är så mysigt som att krypa ned i en
soffa, slänga på sig filten och trycka på play den en romantisk film?
näe., gudnej vad det är mysigt! vi gjorde precis det idag., toppen!

kärleks filmer har en förmåga av att kunna påverka en djupt in i själen.,
och vårat syfte med denna dag var inte att börja fundera så mycket över
de jobbiga bitarna i livet men när filmen handlar om en kille som dumpar
sin tjej som råkade vara otrogen men sedan efter några år tar tillbaka denna
tjej som han nu faktiskt skaffar barn med.,hm, what a coincidence!
ja såhär efteråt kan man ju skratta åt det., men.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0