Good day!

Weeheej, en dag som denna har jag inte varit med om på länge.,
dagens start blev jobbet, vilket jag först trodde att jag skulle dö på
för jag var så trött efter nattens, två avsnitt av sex and the city och regn
oska och alla ljus du kan tänka dig, som kan låta i ett stort hus!
men., dagen blev toppen, alla var på det glada humöret o helt plötsligt
var det dax att gå hem, vilket var skönt det med även om man hade flyt!
Det var iaf bara hem och vända för Via spåret väntade och jag var pepp
så bäst att inte "landa" helt för då står det delayed i hela pannan på mig!
( så nu fick jag det iaf bevisat för mig att jag verkligen inte har tränat sen April, haha )

Nu börjar de mörkna på igen och här sitter jag, väntandes på kvällens avsnitt av sex and the city

hej!


Kommentarer
Postat av: Empapuss!

Hej gölligöll och guu va ja saknar dig empi!

Javisst, det går undan och det är både läskigt och spännande på samma gång, jag menar.. man måste ju våga chansa för att kunna vinna ;p hehe! Ja, vi måste verkligen ses snart, ni är jättevälkomna hem hit alla tjejerna någon dag! Dock är inte lägenheten fixad än står fortfarande grejer överallt o så men de får ni kanske ha överseende med ett tag iaf ;) hoppas du mår bra och att italien var guld? :D puss!

2008-07-30 @ 09:20:37
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0