När gud tog semester

just nu känner jag mig som en påse skridskor

känslan "tom på allt" kan beskriva min känsla jag har i kroppen
hade jag trott på gud hade jag slutat upp med det nu genast
för enligt min åsikt har han inte skött sig så bra på sista tiden
allt händer på en och samma gång och inget av det som har hänt
har varit speciellt rättvist för någon av oss.,

låten Fix You med Coldplay har några rader som beskriver min och min vän's situation

"And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?"

( jag tänker på dig och finns alltid här för dig min favorit! )


I mitt fall är det dax att plocka upp sig själv från golvet och ta tag i det här!
det finns som sagt dom som har det värre, så om man inte utgår ifrån
sitt eget perspektiv och ser lite mer runt omkring sig istället inser man
ganska snart vilken piss i havet det här är., mitt problem., en piss i havet!
man får typ bryta sönder alla dessa Simple plan skivor som matar in
"you gonna miss me when i'm gone" trotts att du vet att det faktiskt inte
är så, vilket gör saken ännu jobbigare., ja vad ska man göra ?
gå runt och vissla som om inget har hänt? kanske det.,

finns det ett problem
finns det alltid en lösning ?


Livet farcinerar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0