och du var solskenet., och jag var ensam!

Gårdagen bjöd oss på sol och utgång!
först jobbade jag där det inte befann sig en kotte i denna sommarvärme
sen när jag äntligen fick sluta åkte jag hem sen vidare till Kakan där det
bjöds på öl, grill och härligt umgänge ;)

Pitchers blev vårt första mål där det var mycket trevligt men vi bestämde
oss endå för att pysa vidare till MM-baren där vi träffade våra härliga
Peace and Love folks., mycket trevligt!

Det blev fylleslag som var var ute efter haha., Iaf för Moa., ;)
Och en annan försöker vara snäll till taxichaffören och säger
ta det fyrahudra jämt för du är så trevligt, när vi redan hade fått
en helt fantaksisk summa på hela 350 kr haha, jag bjuder på den!

japp, gårdagen var helt underbar och vi var inte sämre idag!
nepp, Jag, Emelie, var så trött imrse så jag gick endast upp för
det fina vädrets skull, jag och Moa drog en stickans och blev så
mätta att vi var tvunga att vila lite i kumlasjöns backen vilket var mycket skönt
så efter de fick vi i en glass också., Gott!  - säger vi!

Kvällen nu har vi badat i Tisaren, burr vad kallt det var med när allt kommer
omkring var det väldigt skönt, vi spelade fotboll och Lunqan suttar en boll mitt
i fejjan på mig, jotack, jag bjuder på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0