Livet är underbara! ( om vi får uttrycka oss så )

livet är bra underbart ibland!
min italien resa som jag blev bjuden på av mina kära päron var helt fantastisk
trotts att jag har varit där sedan småbarnsben var det lika bra denna gång.,
faktiskt bättre, för som liten ville jag faktiskt inte åka dit., hur jag nu kom fram till det beslutet
men men,. italien!

jag fick nöja med mig att se coloseum från några meters höjd men det gjorde inget
vi blev bjudna på 18 rättersmiggiad som inleddes med ostron vilket var en upplevlese för mig
som aldrig har ätit en 18 rättermiddag förut och heller inte ostron, ja efter den middagen var man ju mätt!
playan var min oas denna resa, det var i princip där vi bodde, jag höll på och dö ioch med att solen inte
är min starka sida´men jag tackar heller inte nej till den! vädert  var på topp,
Italien bjöd oss på ca 30-40 grader varje dag vilket var otroligt varmt men också helt okej ;) haha
stenungsbakade pizzor är inte heller fel men de gjorde mig 2 kilo tyngre, tur att inte flygbolaget
vägde mig också för då hade det blivit övervikt! ohmy!

o nu tillbaka till verkligheten, också bra!
Dagen bjöd på mys med moa och sedan pastalunch med henne och David!
det är helt otroligt hur mycket man märker att man uppskattar "Hemma" när man är "Borta!"

Jag återvänder snart igen! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0