inte hänga läpp, sjung och leeeeee

ni får ursäkta mig, jag vet inte vad som har varit med mig de senaste dagarna
nu börjar vi om på ny kula och kör på i vanlig ordning! :) haha

fyfan, jag dödade en spindel idag och min tanke när jag
tryckte ned pappersbiten som skulle bli hans död  var
- "fan, spelar roll om det börjar regnar jag åker ändå snart"
så tryckte jag till och spindeln var död!! kan man tänka mer egotrippat än så? haha


Thought I couldnt live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile 'cause I deserve to
It'll all get better in time .,

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha stackars spindel ;)

2008-07-11 @ 08:01:16
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0