Your the voice!

Ikväll spelar Johnossi på Satin, och hade det inte varit för att
jag har jobbat som en galning och ska jobba imrgon så hade
jag varit där och kollat på dem ikväll,.. men istället sitter jag
hemma i mysbralla och kollar på idol, vilket också är helt okej!

Idol!
Kevin är en vinnare för mig, han är ju som gjord för det där
och som plus ikväll var att han valde en så jäkla bra låt Your the voice
med John Farnham, klockren., har mycket minnen till den låten :)

Denna vecka som har passerat oss snart har varit en mycket
krävande vecka för mig, det har inte varit den lättaste och jag
antar att det inte är så lätt den här årstiden,. man kan ju ha det
som en anledning kanske? hehe! Men nu börjar det ordna upp
sig iaf, lördag imrogn och det innebär att det bara är en vecka kvar
tills Kakan kommer hem och det känns verkligen bra!!!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0