Fields of gold

Det börjar dra ihop sig,på lördag är det maskerad och jag har
ingen aning om vad jag ska spöka ut mig till.. det är ju så typiskt
mig och vara så jäkla torr när det gäller maskerader! Kan inte ni
ge mig lite sköna idéer om vad man kan klä ut sig till?!

Obba har ju kommit med Lilla My,. bara för att han alltid tycket jag
ser ut som henne,. hoppas jag inte har humöret bara! haha

Sov första natten själv inatt, haha var intressant.. håll faktiskt på att sova
kvar hos Jennie för jag fruktade det så mycket, emn det gick ju bra..
hade bra sällskap i luren och sen somnade man gött :) bra skit!

Nu har jag den här rakarns katten runt omkring mina ben och den låter
hela tiden och jag fattar inte vad problemet är för hon har fått mat
och jag har släpp ut henne på balkongen, jag har gosat med henne
satt på musik åt henne,. vad mer begär en katt liksom?

Eva Cassidy - Fields of gold.

Njäe, ska pysa nu, Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0