K X3

Konstig, kall, och väldigt komisk dag

Denna (lediga) dag bosatte jag mig på soffan, vilket är mycket bekvämt
men det blir också väldigt segt efter ett par timmar, jag tröttnade!!
Jag tröttnade, men fortsatte med det jag höll på med, sappade mellan
alla möjliga kanaler som bjöd på tex Ellen DeGeneres show, hon är en
rolig prick som bjöd på gäster som Jason Mraz och Mila Kunis från
That 70's show., mycket underhållande! Sen har det varit allt i från Vänner
till hur man tillverkar taco chips, intressant.

Men... vändpunkten kom då Mamma kom hem och tog med mig ut
på en promenad! Jag kände mig som en hund som väntat hemma
hela dagen på att få gå ut och kissa och när man hör dörrhandtaget öppna
dörren .,.så upp ur hundkojan och iväg, hoppa, vifta på svansen, jag vill jag vill jag vill
och bara måste få gå ut på en promenad! Ja nu fattar vinkeln.

Kvällen bjöd på tacos och Grey's., perfekt avslut på min lediga dag!

        mitt verk!
Föresten, tog bild på klänningen jag sytt! :)

Kommentarer
Postat av: anna

snygg klänning emp ;)

2008-12-15 @ 16:25:07
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0