Thank you for the music!

Ah tjena!

Har fått i mig några droppar terracortril med polumyxin b nu o kan inte
påstå att det är så mycket bättre i mitt kära öra. Har i princip varit halvt
hörselskadad idag, lite jobbig sådär när man får usäkta sig 70ggr under
en konversation med en kund i kassan, ganska skoj ändå! njaa.,

Sitter och lyssnar på massa gammal musik, så sjukt kul vad musik
påverkar ens liv, man blickar tillbaka och kan komma ihåg vissa stunder
då just den låten spelades, vad man gjorde, vem kysste vem, osv., nivet!
 

jag minns när jag satt och lyssnade på Anna Ternheims - Tribute to Linn
då jag satt och bölade som en gris, och tyckte grymt synd om mig själv.

"Waking up was kind of strange
The past two years have made a change
You were barely on my mind
Saying goodbye sure takes time

Today your should turn 25
With your best time flying by
Not knowing where your future lies and
All prepared to concour life

We get no aswers from the past
Nor how the fire spread so fast
That New Years Eve all turned black
Sometimes you're lucky, sometimes you're not"




... eller Aerosmith som bara gör en lycklig av att lyssna på dem..



"Say you're leavin' on the seven thirty train
And that you're heading out to Hollywood
Girl, you've been givin' me that line so many times
It kinda gets that feelin' bad looks good

That kinda lovin' turns a man to a slave
That kinda lovin' sends a man right to his grave
I go crazy, crazy, baby, I go crazy"


Thnk you for the music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0