Snökula

Denna vecka har varit som en sån där julkula som man skakar om
och så yr snön runt i kulan och till slut faller snön ned på botten!!
Igår föll snöflingorna på plats och allt blev så bra man kunde äntligen
se figuren i mitten av kulan, det var jag!

Lördagen bjöd på utgång, det var första gången jag hade roligt på
Klaras, det är kul när man överträffar sig själv sådär ibland men jag
har en liten teori om att på vissa ställen måste man vara dyng full för
att uppskatta det hela? haha ah, jag vet inte!

Det dansades och vi tömde baren om vart annat och sen var det ännu mer dans!
Så jäkla härlig kväll och jag är glad att mina tjejer övertalade mig (denna gång!)

Känns skönt att de yrande känslorna inom mig har lagt sig likt snön i kulan..
Allt känns toppen, och ikväll så ska jag flytta hemmifrån en vecka, det ska ju
bli riktigt intressant, lilla jag i en stor trea med bubbelbadkar, jaaa man får ju
hoppas på att det slutar väl iaf, just nu ser jag fram emot denna vecka jag behöver
fan lära mig att vara lite självständig för en gångs skull :)

Vi hade iallafall tur med vädret - Igen!
den filmen ska jag se ikväll med min familj, vi ska på bio i Kumla! haha
Ja tänka sig, det finns faktiskt en sån här i vår lilla stad! ah ne, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0