Rundsnurra

Jag orkade mig upp till jobbet idag, + poäng till mig!
Nääe, men jag har mått betydligt mycket bättre denna dag
och det tackar vi gudarna för! Tjejerna på jobbet hade riktigt
roligt åt mig då Nor gömde sig i en rundsnurra och hoppade
fram och skrämde mig så jag tjöt skapligt hög och allas blickar
föll självklart på mig,.. back to the old day's .. Puré!

Nu har jag nyss kommit hem från Johan Manfredsson som
fyller 23 år idag, fick se hans lägenhet också, grymt fin! Gratt's till han!

Jag ska inte tråka ut er men min tv är så sjukt bra, jag tror aldrig jag
har blvit så glad över någon tekniskt förut!? eller joo, systemkameran
var ett bra köp också det kan jag ju inte sticka under bordet med!!! 
Men på den här är till och med dosan bra för den lyser, så om det
är mörkt så kan man lysa upp dosan och lätt hitta rätt knapp!!

Nu ska jag fixa lite bus inför nyår, Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0