Rally Kalle

ah, en annan tror ju att man är Michael Schumacher..

Dagen från start började med ett tidigt morgonmöte på jobbet!
Sedan efter det tog jag mig en lite sväng runt om i centret, det är ju
inte alltid man hinner det vill säga eftersom när jag är där jobbar jag
och befinner  mig då endast på gina. Iallfall, pös senare iväg till ikea
och inhandlade diverse julklappar m.m! Och hör och häpna, jag har sytt
en klänning idag, efter mina shopping turer på mb och ikea så åkte jag
till Calletex och köpte tyger, sen hem och sydde!

Som jag tidigare nämnde har jag en förmåga av att jag tror att jag är någon helt
annan än just, Emelie., dagen till ära kännde jag mig som Michael Schumacher, jajemen,,

Efter alla dessa pengar jag hann att bränna denna dag så åkte jag hem,
och gasar på, slirar in på min gata, nära ögat att det small (redan) där, i den
hastighetsskylt men ah, jag har ju skills innom det här med halkkörning idag
så jag gasar på lite mer på min  gata där hastigheten är 30 ., och ska slira in
och parka på garageuppfarten meeen missar själva parkeringsplatsen och kör
rakt in i staketet och mosar ned soptunnan! Bra Emelie!!!

Ah, vad gör man inte?!

Kvällen har spenderats hos Lou med henne och Sofia, de bjöd på mys!
Imrogn är det shopping och lunch i stan, Ye! Pusspå't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0