Keeeääääääääoos!

Ledsen att behöva sprida en massa elände men min dag
kan beskrivas med ett ord.,- Kaos.

Under två veckors tid har jag trott att jag har haft världens största finne
i örat som har gjort hell of the pain ont i halva huvet, vilket idag visade
sig vara något annat. Imorse när jag vaknade hade jag sjukt ont och
var liksom som bortdomnad innuti och utanpå örat, lite scared blev jag då.

Iallafall, jag åkte till jobbet för ett arbetspass som inte varade länge, jag var tvungen
att åka till vårdcentralen med detta öra för hela hörselgången var igentäpt och jag
hörde typ, noll! Detta skulle ju inte funka i längden så iväg med bussfan till Kumla,
till vårdcent för lite undersökning som inte var så givande för jag förståd knappt vad
människan sa, men iaf fick lite terracortril med polumyxin b utskrivet på apoteket :)
så nu ska nog allt bli bra!

Ja, sen var det bara att löpa genom halva Kumla för att ta bussen tillbaka till jobbet
där allt var i full gång, massa nya varor, sjukt kul, men vilket relaterar till att det blir
mycket att göra ;D hehe., nu är jag näst intill en död människa., ööj så trött jag är!

GossipGirl nu,. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0