Jag såg en stjärna falla

det var inatt när alla sov
jag tror jag önskade
att du var nära!!

Såg faktiskt ett stjärnfall igårkväll när vi åkte hem från Sandra
och allt julmys med alla tjejerna!

Imrgon är det julafton och den kan inte komma så mycket mer lägligt
igår var det helt sjukt mycket på jobbet, rikitigt jäkla kul är det och idag
var vi inte sämre, Jag Louise och Sheerin jobbade över en timma typ
så imrgon ska det bli riktigt skönt med ledighet :)

Ikväll är det uppesittat kväll med familjen och jag har precis
tryckt i mig en skinkmacka och vunnit en ny bingolott, Yeej!
haha, fan., det var väl i princip det ända jag inte behövde av
allt man kunde vinna,.. men jag tackar för den! :)

Igår var det julmys med alla, och då menar jag verkligen alla tjejerna
Så mysigt, med julklappar och massa gooodis! 
Jag fick ett raggsockor, blev skitglad!!! :D


Ha en fortsatt trevlig kväll! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0