Graderna sjunker så fort överallt.

Idag har det varit en lugn dag på jobbet.. Frida och jag stängde och avslutade
dagen med sång. mycket trevligt med livesång i butiken!

Sedan jag kom hem har jag hunnit prata med Moa, Sandra och Kakan i telen
mycket trevlig att prata med tjejerna., bra med uppdatering när vi befinner oss
på olika platser i länet, norden. osv!

Min mamma håller på att baka lussebullar nu nere i köket. Jag tycker alltid
att det är så mysigt när hon gör det, för det ger julkänsla,. och på tal om julkänsla
var det någon mer än jag som fick lilla chocken när man kollad ut genom fönstret
imorse? Herre jiiiisses, jag hade ju itne räknat med vita granar och träd iaf, men
förvånands värt blev jag glad över ljuset som snön för med sig! Bra med snö.

Läste också i tidningen idag att vintermörkret lätt gör oss trötta och deprimerade
vilket jag kan hålla med om för fytusan vad trött jag har blivit på senare dagar.
Jag menar, jag går upp åker till jobbet kommer hem på kvällen., och allt jag ser
är mörker, jag befinner mig ju förfean innom hus hela dagen och missar allt
solljus man kan lyckas få! jajaa,, De rekomenderade iaf en resa till solen om
man har möjlighet., aah neej en annan har ju inte det, inte förens februari har
jag möjlighet att ta mig utanför sveriges gräsner, och jag funderar nu om det blir
det första jag ska göra?! Jatack till solresor!

Nu är det Gossipgirl,. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Solen ar underbar, men nu kommer ja hem!!! Om du inte har nagra planer blir det utgang pa fredag stumpan =)miss you!!! puss puss puss

2008-12-09 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0