Vart ska man ta vägen liksom?

Här går det undan., i brist på annat så anmälde jag mig som aupair igår
utan att jag egentligen visste vad jag gav mig in på, så idag fick jag ett samtal
och erbjudande om att åka redan den 20 oktober., ja, det känns ju lite som att
man skulle vilja få lite mer kött på benen om vad det verkligen handlar om! haha
men man får ju alltid en tankeställare!

Igårkväll blev det en myskväll på Njuta, vi åt massa mat och vissa av oss
drack lite vin, dock vatten för mig som blev utsedd till kvällens chafför ;)
Inatt sov Kaks hos mig, mys., somnade in till gamla hederliga avsnitt av OC
Idag då, så har vi varit inne i Örebro och strosat runt, jag har delat ut CV i hopp
om att få jobb., haha! Ikväll blir det Bio med tjejerna och imrogn utgång med allihoppa :D

På lördag ska jag och Lou åka till Linköping för att gå på stan och jag ska söka lite jobb.
Får jag jobb där blir det flytt direkt, så vi får hoppas på det men som sagt., man får väl se!


Jag o syrran i Italien!

Kommentarer
Postat av: anna

du är så snygg i dom där brallorna!

2008-08-20 @ 23:07:03
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0