Make it real!

haha, nu är jag så trött så att mina ögon bara rullar runt i skallen på mig
dagen på jobbet har gått, över mina förväntningar, väldigt bra! :)
Min chef sa att de hade ringt från Linköping, o att de kanske skulle höra av sig till mig
haha, det vore skit kul samtidigt som man börjar inse att det är påriktigt.,
men jag glädjs åt det iaf, skulle verkligen vara så skönt att komma iväg härifrån ett tag,
en månad eller två bara bort ., lite iaf! :) haha Amanda skickades nyss en adress där
jag kan söka bostad om det nu blir så att man får ett jobb o ett liv så är det bara att
TA CHANSEN! hahaa.,

Imrogn ska jag jobba, yeej! sen på kvällen blir det Satin!
Winchester widowmakers ska spela, så det blir nog drag :)

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0