Söndagar är mys!

Efter en ledig helg som denna har jag inte varit med om på länge!
Fredagen bjöd på utgång, tjejerna satt hos mig först sen drog vi vidare
till pitchers, där vi blev bjudna på champange och martini brickor av någon snubbe
javisst, vi spottar ju inte i glaset, det var bara att köra :)

Men, haha., det är inte alltid det finns "men" med på våra ute kvällar
speciellt inte som denna, dock blev det så för mig.,
jag var denna kväll lite för glad över det goda och det ledde till att när de andra
fortsatte vidare till Klaras fick jag stanna utanför men som tur är hade jag min
Sebbe till min räddning som gjorde mig sällskap den sista timmen på en bänk
och jag kan tänka mig att han inte fick allt för trevligt sällskap! haha

Lördagen skulle vi ju inte vara sämre, men vi stannade dock hemma i Kumla
kvällen var helt okej men man undrar ju om det är så lämpligt att köra på när
man har någon släng av feber, trött o bakfull ? haha, uppenbarligen går det ju iaf!

Idag, Söndag då., kommer mina favorit tjejer hem från Norge och vi ska ut
och kanske äta o dricka lite., mums! som jag har saknat dom! :)

Imrogn åker Elin till USA för att spendera ett år som aupair,,så kul för henne
nästan så man blir sugen på det jag med, vilken upplevelse! ;)

Hej!


        SÖNDAGAR ÄR MYS, ( dock lördag på bilden ;) haha! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0