Typiskt

vilken typisk dag., här är man sjuk o orkar inte ta sig ur sängen
och som grädde på moset måste det vara regnigt och grått ute
vilket leder till att när den ena filmen är slut kämpar man sig upp
ur sängen för att just, bara  byta film! Denna dag har bjutit på två filmer
och jag vet inte hur jag lyckades men båda filmerna handlade om homosexuella
intressant att se,. brokeback maountain var inte som jag föreställt mig men helt okej rulle
sedan drog jag på "My summer of love" ja det stod att det skulle vara en romantiskt film
och det kan man ju säga att den var i någon form av det., haha.,

igår kväll efter jobbet var jag helt slut., så jag kollade en sväng på "Step up"
så jäkla bra film., kan nog kolla på den hundra gånger till.,

Nu ska jag iaf ta mig en dusch och försöka kvickna till lite., det här funkar ju inte i längden!

Channing tatum

Kommentarer
Postat av: Emelie

empo, vi måste styra snart? :D

2008-08-26 @ 22:09:12
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0