när immunförsvaret tog semester!

idag har min mage varit mycket arg på mig, 
vaknade 09.15 av en känsla som kan beskrivas typ som att du får
en kniv rakt in i magen, ja med andra ord inte kul ;P

imrogn är jag ledig vilket kan uppskattas ibland
påtal om jobb så ska jag söka lite jobb nu eftersom
jc inte har några heltids jobb., utan bara x-tra arbete :(
och jag känner att jag vill ha mer än så om jag ska överleva
hösten/vintern ut! haha! vi får väl se hur det går ;)

förövrigt har jag köpt nya byxor idag och jag gillr dom skarpt
hoppas den känslan håller i sig! Det här med att allt ska vara så
tråkigt när hösten närmar sig med regn o rusk behöver inte alls vara
så för att faktiskt så tycker jag att det är helt underbart med hösten
för det är då alla nya fräscha kläder kommer in och förgyller dagarna
jag skulle vilja åkte till närmaste monki butik och införskaffa mig lite
nya plagg man kan slänga på sig nu till höstmörkret!! :)


en låt som är värd att lyssna på är.,
Chesney Hawks - I am the One and Only

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0